søndag den 4. september 2011

luksuslopper og en ny ven

I går kom dagen endelig hvor vi skulle til snejbjerg og sælge lopper og lækkert hjemmelavet tøj. Vi havde store forventning, men desværre var det ikke så godt besøgt som sidst, men de der kom købte også :) Jeg fandt selv lidt lækkert til mullen. han fik kaj og andrea bamser, og han var himmelhenrykt da jeg gav ham dem- hit siger jeg bare :)

Derudover har jeg fået mig en ny netveninde- hun hedder etsy. Etsy har en del af en anden veninde jeg også har, nemlig Amy B. Etsy er sådan et venskab som altid vil være der for mig, om jeg er glad eller ked, men hun er også et venskab der er dyrt at vedligeholde. Hun har nemlig altid et eller andet man ikke kan undvære
Men mine køb idag er disse to Amy B stoffer- im totally inlove

Det er selvfølgelig http://www.etsy.com/ vi snakker om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar