torsdag den 22. september 2011

Nu skal i høre- Jeg har fået en award

 Ihh jeg har fået en en krea award fra Fie fjollerier, ihh hvor er jeg stolt :) Tusind mange gange tak



Reglerne er at:
-jeg skal takke og linke tilbage til den, jeg modtog awarden af
Done
-jeg skal give awarden videre til 8 nyopdagede blogs.
- den første går hertil en husmors bekendelser
- den næste går til HouseofHesselberg
- nr 3 bliver FrkTurkis
- og nr 4 Ohdeersister
- og den 5. går hertil Groovybabyandmama
- nr 6 bliver denne bjørn og stoffer
- Og nr 7 er denher Lumes tidsfordriv
- og den sidste smuksakken og bassen
-jeg skal fortælle dem om awarden (lægger en kommentar på den pågældende blog...)

-jeg skal fortælle 8 ting om mig selv
- Jeg er glad for tallet 30
- Jeg elsker at mødes med kreatøserne fra viborg, skive og holstebro området
- jeg er tosset med at komme i Boesen stofhus i Silkeborg
- jeg er glad for at være på netforaer
- Er tosset med at tage på marked med mine hjemmesyede ting.
- Jeg har fået en ny lilla cykel
- Er god til at shoppe
- Jeg bor i rækkehus

 Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar