lørdag den 8. oktober 2011

Stolt af mig selv

For godt et år siden fik jeg et hakkebrædt af en symaskine, bevares den kunne da sy lige ud og lidt zigzag, men drille kunne den i hvert fald, så til januar blev den opgraderet til en Husqvarna emerald 183 og så kom der gang i syningen, indtil da havde jeg syet lidt bukser, med mere eller mindre godt resultat. Jeg fandt mig nogle søde nye kreaveninder som har hjulpet mig så meget, og pludselig kan jeg lave hjemmelavede tittekanter , lommer som ikke er påsatte og sidst men ikke mindst har jeg fået lært at sy en usynlig lynlås i, så nu skal det jo i alt. Mine sidste nye kreation er nogle miniskørter- desværre er de blevet for små til Fie trunten som skulle have haft dem, men derfor skal i da have lov til at se dem alligevel (hvis nogen skulle mangle en nederdel eller 2 i str 6-7 år, så sælges de for 150 kr pr stk plus porto)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar