mandag den 20. februar 2012

Nyt legetøj på vej til mig

Igår midt i et par velourbukser gav min husqvarna op, den lød som om den seriøst var ved at falde fra hinanden eller springe i luften- den knurrede i hvert fald gevaldigt af mig. Så en ny måtte der til og imorgen kommer mit nye legetøj på vej til mig- en Pfaff expression 2.0. Den er helt spritny, da jeg ringede for at bestille den var den endnu ikke ankommet til butikken fra fabrikken, men ville være der i løbet af en halv times tid, og blev selvfølgelig sendt til mig med det samme, så de arriverer på adressen her i morgen, såfremt postDK er samarbejdsvillig og det har de bare at være :)

I skal da også lige se vidunderet

4 kommentarer:

  1. Puha - og så midt i den store markeds-produktion :) Godt du kunne skaffe en ny maskine så hurtigt :)

    SvarSlet
  2. Ja michael fandt mig med et meget panisk udtryk i øjnene mens jeg mekanisk rokkede frem til og var tæt på at give mig til at græde, men vi fandt en løsning på det :)

    SvarSlet
  3. Den bliver du glad for. Jeg har en storebror til den og min mor har lige præcist den model du viser - og hun er super glad for den! Tillykke!

    SvarSlet
  4. Jeg tror og håber også at jeg bliver rigtig glad for den, men mon jeg kan finde ud af at bruge den? man har en vi portion ærefrygt for en pfaff :)

    SvarSlet