onsdag den 8. august 2012

Kan i have det så godt

 Kl 4 i nat ruller spacestar'en fra Silkeborg mod Billund for derefter at boarde flyet kl 7 og sætte kursen mod Kreta. Jeg glæder mig helt afsindigt, men har også en lille rød djævel på skulderen der sidder og siger, hvilken mor rejser fra sit barn i en hel uge og ovenikøbet fra sit handicappede barn, som lige pt er ved at blive kørt ind i børnehave, med voldsomme reaktioner til følge, og hvilken kone er jeg der bare erfterlader gemalen med et skrigende hyperaktivt barn som mener at dem der fandt på det der med søvn var rablende vanvittig. Men jeg lover jeg vil gøre mit bedste for at nyde det, og ved jeg vil elske det, maden solen, selskabet og kulturen



1 kommentar:

  1. Forstår dine tanker, men alle har brug for ferie og afbræk fra hverdagen - så nyd ferien :)

    SvarSlet