mandag den 31. december 2012

Kill your darling 2 og lidt om shopping

Samtidig med jeg begyndte at sy for ca 2½ år siden forelskede jeg mig i Amy Butler stof. Der er så mange fine at vælge i mellem, hun er en dyr forelskelse :D

Denne gang har jeg lavet en kosmetikpung som skal ligge i min nye taske, altså når jeg får købt en :D syet efter denne DIY


Anyway den 27 tog AnneSofie og jeg glade til Århus, dels for at shoppe stoffer og dels bare for at tøsehygge. Det blev til tur på burgerking for det er bare så meget bedre end McD. og de griller jo bøfferne Heidi som AS sagde. Men ingen Århus tur uden et besøg i SMUKSAK. Jeg havde under mit sidste besøg købt et strygemærke der skulle på mullens brune basis trøje, men det var bare væk, vi har ledt alle vegne herhjemme, ja det blev endda til en oprydning i krearummet, men væk var det... Så jeg måtte jo købe et nyt, og som sagt så gjort. Det er Lines værk- synes hendes strygemærker er så fine. Vel hjemme igen ville jeg lægge mærket et sted hvor jeg vidste jeg kunne finde det, men ak min stressede hjerne kunne så ikke huske hvor det sted var, så væk var det igen, endnu en oprydning i krearummet og fik vist også beskyldt manden for at have smidt det væk, lige som han gør med alle de ting der bliver væk for mig- hehe. Nå slukøret gav jeg lidt op og tænkte, så laver jeg bare noget andet og vupti så fandt jeg mærket på hylden

4 kommentarer:

  1. Ih, så fint det ser ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super nemt at bruge og Mads er så glad for sin nye trøje, jeg har nemlig fortalt ham at det er ham der kører i bilen på blusen, det synes han der er super skægt :)
      Dine motiver er så søde :)

      Slet
  2. Hej Heidi - hvor er Lines strygemærke blevet fint på blusen og måske dukker det første op engang ;-) Næste gang du kommer i SMUKSAK håber jeg, at jeg er der - og ja, ellers ses vi jo d. 2. feb. :-) /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Man har lov at håbe det dukker op en dag, det ligger sikkert lige præcis der hvor jeg ikke lige har kigget :D

      Ja det må vi håbe du er :)

      Slet