fredag den 15. februar 2013

Noget om symærker og giveaway

I weekenden gik jeg en anelse i panik da jeg opdagede at jeg kun havde få symærker tilbage og stod med en masse tørklæder der skulle laves færdig, så jeg styrtede ind på etsy hvor min kære symærke pusher holder til og fik bestilt en ny beholdning og i løbet af 3-4 dage så ankom de her hjem til fra Frankrig af- super service

De kan købes her på symærker (indlægget er ikke sponsoreret- jeg er bare vild med billige symærker der bliver leveret med expresfart)

 Og så vil jeg lige gøre opmærksom på min Give away der trækkes på søndag :)


3 kommentarer:

  1. Lækkert med god service i Express fart. Jeg vil bestemt tjekke linket.
    Kg viola

    SvarSlet
  2. Det link vil jeg da lige tjekke, for jeg står nemlig også og mangler...
    Kh Lena

    SvarSlet
  3. Jeg synes faktisk hun er ret billig, og mærkerne er lækre og jeg kan se hun har fået mange forskellige favrer derinde :)

    SvarSlet