søndag den 15. december 2013

Julekjolen anno2013

En ny julekjole skal der til og jeg er jo så heldig at skulle bruge 2, sådan er det jo i familier med delebørn. Den ene bliver dog en genganger
 
Gengangeren 
Den nye :)

Begge er i stof fra stof&stil- den marine var egt bare en prøve kjole i stræk twill som er købt på bud, mønstret er new look 6000
Den hanefjeds mønstrede er Jersey courtelle, mønstret er fra symagasinet 04/12 og må betegnes som verdens nemmeste kjole mønster :)
Fordelen ved stof med stræk i er at jeg kan undlade lynlåsen :)


6 kommentarer:

  1. Hvor ser de fine ud. Ja julekjoler dem må man ha´ - jeg har også én i tankerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende den glæder vi os til at se :)

      Slet
  2. De er virkelig fine, kunne være jeg skulle prøve det nemme mønster, når der engang ikke skal være nemt adgang til brysterne mere;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror den vil klæde dig rigtig godt men nej den er ikke just amme venlig

      Slet
  3. De er rigtig fine, mon ikke jeg skulle finde det blad frem og prøve det mønster af... :)

    SvarSlet