mandag den 21. april 2014

Noget om dinosaur og vrede fugle


Jeg kom til at vise Mads noget skønt dino stof og det ville han gerne have en dino trøje i. Vi kan desværre ikke glæde Mads med legetøj eller oplevelser, i hvert fald kun sjældent... Men tøj bliver han super glad for.. 
En noget slatten Mads i sin nye trøje

 Da jeg var ude og købe dino stoffet faldt jeg over angry birds stoffet som var en 2. sortering, så tænkte at det ville være super til et sæt undertøj. Det endte med at se sådan ud her




4 kommentarer:

  1. Du er bare så prof Heidi! Hvor er det bare lækkert.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord ❤️

      Slet
  2. Super fine sæt. Fedt at fnde din blog og jeg glæder mig til at læse. Vi har både autismen og interessen for syning fælles.
    Mvh
    Mette

    SvarSlet