søndag den 11. oktober 2015

Kidsmonth

Bedre sent end aldrig jeg har valgt at deltage i kidsmonth. Da alle vores ting har været pakket ned, er jeg først kommet i gang idag.. Men inden vi når til det kreative vil jeg da lige fortælle hvem jeg er.  
Jeg hedder Heidi, er 35 år gl, ja lidt endnu for fylder år den 30. Okt, jeg er gift med Michael på 36 år, han er far til Annesofie på snart 12 år, hun bor her hver anden weekend, derudover har vi sammen Mads på 6 år, som desværre er handicappet, han har epilepsi som vi desværre ikke kan få styr på, det skyldes bla en træls fødsel samt en genfejl som også giver svære autistiske træk og Laura på 9,5 mdr som bare er helt sin egen og et rigtig yngstebarn. Vi har også en lille dansk svensk gårdhund, som hedder Matilde. bloggen handler primært om kreative ting men også hvad der sker i vores liv her i Lindevænget hvor vi bor i et dejligt rækkehus. 
Men nu til det kreative. i denne uge handler det om børneværelset. Og jeg vil vise lidt af de ting jeg har lavet
Elefanten Ella 

Fandt denne ide hos stof2000

Tæppe til kravlegården

Junior sengetøj

Slanger til begge børn



Ingen kommentarer:

Send en kommentar